Temeiuri de prelucrare
Intrebare: Am 3 intrebari legate de temeiurile de prelucrare, dintre care 2 le-am adresat si telefonic joia trecuta fara a ma lamuri, respectiv: 1. Care este ratiunea pentru care dvs catalogati a priori toate fotografiile (imaginile faciale) ca fiind date speciale? GDPR mentioneaza ca prelucrarea fotografiilor NU ar trebui sa fie considerat in mod sistematic ca fiind o prelucrare de categorii speciale de date cu caracter personal. Imaginea faciala insotita de numele persoanei (pe un ecuson, pe site-ul companiei, etc) constituie data speciala sau nu? De ce da sau nu? 2. Poate fi utilizat temeiul de prelucrare de la art. 9 alin 2 lit e) GDPR si pentru prelucrarea datelor non-speciale? Argumentati. 3. Granularitatea consimtamantului. GDPR vorbeste despre consimtamant specific per scopuri si per operatiuni de prelucrare. In contextul scopului de marketing direct (comunicari comerciale electronice) este suficienta o singura bifa generala de genul - Sunt de acord sa primesc comunicari comerciale de la x utilizand oricare dintre datele de contact din acest formular - sau este necesara obtinerea consimtamantului pentru fiecare canal de comunicare (bife separate pt: email, sms, apel telefonic, push massages, chatbot, etc) pe ideea recomandarilor ICO ref best practice in acest sens.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati.
Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalProtectiaDatelor.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 nov 2019.
De ce sa ma inregistrez?
- 25 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 1017 intrebari si raspunsuri.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!
Articole similare din categoria Analize si solutii GDPR