Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
PortalProtectiaDatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton
  • Intrebari si raspunsuri
  • Modele de documente
  • Opinia Specialistului
  • track_changesControl protectia datelor
  • Telemunca si GDPR


    Intrebare: In contextul actual, multe companii dispun de modificarea temporara a locului de munca la domiciliul salariatului sau desfurarea activitii prin telemunca. Ce proceduri/politici trebuie implementate in acest sens?

    Raspuns: Modificarea locului de munca precum si a conditiilor de munca prin munca la domiciliu sau telemunca a creat premisele stabilirii unor masuri urgente ce trebuie implementate in materia protectiei datelor cu caracter personal de catre Angajatori. Foarte multi salariati au acces la date cu caracter personal ale colegilor, clientilor si partenerilor angajatorului, iar aceste date cu caracter personal trebuie sa beneficiaze de o protectie ridicata potrivit GDPR si legislatiei nationale.

    Pentru ca prelucrarea datelor sa se faca intr-o maniera responsabila si eficienta care sa asigure securitatea si confidentialitatea datelor, ar trebui implementate mai multe masuri, printre care exemplificam:
    - reguli privind transferul de date cu caracter personal
    - reguli privind utilizarea dispozitivelor proprii
    - reguli privind monitorizarea salariatilor in contextul raporturilor de munca
    - reguli privind utilizarea resurselor informatice
    - reguli privind utilizarea parolelor
    - reguli generale anti-spam

    Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro

    Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR

    Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
    Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!

    Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

    x