Notificari privind noul regulament
Avem cateva intrebari catre specialistul dvoastra:
1. Trebuie sa depunem sa inregistram o noua notificare privind noul regulament, sau putem face o completare al celui existent?
2. Daca trebuie sa facem o noua notificare ce documente ar trebui intocmite in afara de decizia de numirea a POD din cadrul firmei?
3. POD -ul trebuie sa nu aiba functie de conducere? Administratorul poate deveni POD? Directorul operatii tranzactii poate devenii POD?
4. Putem externaliza serviciul catre o firma? Aveti o recomandare in acest sens?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalProtectiaDatelor.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 17 apr 2018.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 25 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 1015 intrebari si raspunsuri.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!