Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
PortalProtectiaDatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton
  • Intrebari si raspunsuri
  • Modele de documente
  • Opinia Specialistului
  • track_changesControl protectia datelor
  • Lista prealabila de verificat pentru conformarea cu GDPR


    Va propunem o trecere in revista a principalelor masuri, pentru a verifica gradul de implementare a acestora.

    1. Stabiliti care este persoana din cadrul companiei responsabila cu asigurarea conformitatii cu GDPR a politicilor si procedurilor legate de raporturile de munca si asigurati-va ca acest lucru va fi respectat in continuare. Instituiti mecanisme cu ajutorul carora sa verificati daca procedurile sunt aplicate si respectate in practica.

    2. Asigurati-va ca zonele de afaceri si managerii care prelucreaza date cu caracter personal ale salariatilor inteleg propria lor responsabilitate pentru respectarea cerintelor GDPR si daca este necesar, revizuiti practicile si procedurile de lucru.

    3. Evaluati care sunt datele cu caracter personal ale salariatilor si cine este responsabil pentru protejarea lor.

    4. Eliminati datele cu caracter personal colectate si care sunt nerelevante sau excesive relatiilor de munca. Daca colectati date personale sensibile, asigurati-va ca aveti un temei legal pentru asta.

    5. Asigurati-va ca toti salariatii sunt constienti asupra consecintelor pe care risca a le suporta in situatia in care dezvaluie date cu caracter personal cu nerespectarea politicilor si procedurilor. Instituiti reguli si proceduri de sanctionare disciplinara in acest sens.

    6. Consultati salariatii, reprezentantii salariatilor sau sindicatul, dupa caz, in legatura cu dezvoltarea si implementarea practicilor in raporturile de munca care implica prelucrari ale datelor cu caracter personal ale salariatilor.

    Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro

    Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR

    Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
    Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!

    Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

    x