Decizii comitet executiv
Potrivit dispozitiilor art. 55 alin. (1) lit. c) si alin. (4) din Legea nr. 196/2018, Comitetul Executiv emite, daca este cazul, decizii scrise privind reguli pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adunarii generale si pentru respectarea prevederilor legale, a statutului si a acordului de asociere, precum si alte decizii ce privesc activitatea asociatiei de proprietari. Deciziile Comitetului executiv se consemneaza in registrul unic de procese-verbale al asociatiei de proprietari si se semneaza de toti membrii prezenti, precum si de catre cenzor/Comisia de cenzori si se afiseaza la avizier in termen de maximum 7 zile de la data sedintei Comitetului executiv.
Similar hotararilor AGA, deciziile Comitetului executiv contin date cu caracter personal privitoare la proprietarii imobilului (spre exemplu: nume, prenume, numar apartament), pentru care va trebui identificat un temei legal de prelucrare dintre temeiurile legale de prelucrare prevazute la art. 6 si/ art. 9 alin. (2) din Regulament (daca este cazul).
Apreciem ca vor putea fi aplicate cu precadere urmatoarele temeiuri legale de prelucrare:
Similar hotararilor AGA, deciziile Comitetului executiv contin date cu caracter personal privitoare la proprietarii imobilului (spre exemplu: nume, prenume, numar apartament), pentru care va trebui identificat un temei legal de prelucrare dintre temeiurile legale de prelucrare prevazute la art. 6 si/ art. 9 alin. (2) din Regulament (daca este cazul).
Apreciem ca vor putea fi aplicate cu precadere urmatoarele temeiuri legale de prelucrare:
- prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine operatorului. Dintre acestea enumeram: alegerea si revocarea din functie a presedintelui, membrilor comitetului executiv si cenzorului sau membrilor comisiei de cenzori a asociatiei de proprietari; adoptarea, modificarea sau revocarea unei hotarari; adoptarea si modificarea bugetului de venituri si cheltuieli; mandatarea comitetul executiv, reprezentat de presedintele asociatiei de proprietari, pentru angajarea si eliberarea din functie a persoanei care ocupa functia de administrator al imobilului sau a altor angajati ori prestatori, in scopul administrarii si bunei functionari a cladirii - art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament sau alte atributii conform statutului art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulament.
- prelucrarea este efectuata in cadrul activitatilor lor legitime si cu garantii adecvate de catre (...) o asociatie sau orice alt organism fara scop lucrativ si cu specific politic, filozofic, religios sau sindical, cu conditia ca prelucrarea sa se refere numai la membrii sau la fostii membri ai organismului respectiv sau la persoane cu care acesta are contacte permanente in legatura cu scopurile sale si ca datele cu caracter personal sa nu fie comunicate tertilor fara consimtamantul persoanelor vizate art. 9 alin. (2) lit. d) din Regulament.
Afisarea deciziilor Comitetului Executiv reprezinta o operatiune obligatorie potrivit prevederilor Legii nr. 196/2018, astfel ca temeiul de prelucrare in acest caz va fi reprezentat de art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament - prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine operatorului.
Datele personale ale membrilor Comitetului executiv (nume, prenume, semnatura) vor fi prelucrate ca urmare a atributiilor legale ale acestora, prelucrarea fiind deci necesara indeplinirii unei obligatii legale a operatorului art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament sau pentru executarea contractului art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulament.
Registrul de decizii de regula nu va cuprinde date cu caracter personal. Totusi, in cazul in care veti consemna date referitoare la o persoana fizica, trebuie sa va asigurati ca aceasta prelucrare este necesara pentru realizarea scopului propus si se incadreaza cel putin in unul dintre temeiurile legale reglementate de art. 6 alin. (1) din Regulament.
Datele personale ale membrilor Comitetului executiv (nume, prenume, semnatura) vor fi prelucrate ca urmare a atributiilor legale ale acestora, prelucrarea fiind deci necesara indeplinirii unei obligatii legale a operatorului art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament sau pentru executarea contractului art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulament.
Registrul de decizii de regula nu va cuprinde date cu caracter personal. Totusi, in cazul in care veti consemna date referitoare la o persoana fizica, trebuie sa va asigurati ca aceasta prelucrare este necesara pentru realizarea scopului propus si se incadreaza cel putin in unul dintre temeiurile legale reglementate de art. 6 alin. (1) din Regulament.
Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!
Articole similare din categoria GDPR pentru asociatiile de proprietari
29Iul2019
Evidentele asociatiei de proprietari
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
29 Iul 2019
29Iul2019
Transmiterea somatiilor de plata
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
29 Iul 2019